Emine_4166 ben 37+0 haftalık hamileyim,3 haftadır sanki eli kolu çıkacak alttan gibi hissediyordum. Doktoruma sordum kanala girmiştir herhalde dedi. Dün detaylıda kanalda olmadığını öğrendik ama başı çok aşağıda🤦🏻♀️yani anlayacağınız kanalda değil bebişiniz. Sadece baş gelişi olduğu için fazla hissediyorsunuz baskıyı