Sunshine__ Kızlar normal zamanda vajinamda bi ağrı sızı yok ama tuvalete gittiğim zaman sanki bir baskı varmış gibi hissediyorum sizde de böyle şeyler oluyor mu
cokkasmabeabi Sunshine__ korkutmak istemem ama egildigimde, tuvalete girdiğimde aşağıda baskı vardı hatta acilmam var gibi hissediyordum, bebeğin esi aşağıda çıktı. Bir kontrole gidin siz de.
Dnznsa Sunshine__ bende de bi ara öyle oldu canım afedersin lavaboya gittiğim zaman idrarkmı yaparken bi kasılma sancı gibi ağri giriyordu vajinama arada bi tekrarlanıyor bende de
Sunshine__ Acaba şunuda düşündüm afedersiniz tuvalette otururken bacaklarımla karnıma baskı yapıyorum ya çocukta büyüyo yer daralıyo o yüzden mi orda baskı varmış gibi hissediyorum acaba
mrvsrcn Sunshine__ klozet kullan canım bi sure alaturka tuvalete oturmak bendede o etkiyi yapıyor ama klozette olmuyor. Muhtemelen bebek sıkışıp baskı yapıyor
Sunshine__ Dnznsa He anladım tamam canım hayırlısı yapacak bir şey yok inşallah ben gidersem ve en önemlisi unutmazsam söyliçem hamilelikten sonra bende unutkanlık başladı da