Pamuk Allah razı olsun canım benim ben biraz düşünmeden hareket ediyorum anlık gelişiyor bu huyum biraz başıma dertler açıyor herşeye şaşkınlık veya gülüyorum ve direk yazıyorum anında iyimi kötü mü bilmiyorum yani o an aklıma geldiği gibi içimi döküyorum sizin o güzel kalbinizi çok öpüyorum masum bence sizin naifliginiz olmali💖