Ben 2021de dudak dolgusu yaptırdım cook basarılı buldugum bi doktora, diğer doktorlara nispeten pahalı biraz. O kadar memnunum ki hamile kalmasaydım tekrar yeniletecektim ama gören herkes senin dolgun hala duruyor diye söylüyor. İnsana baya özgüven katıyor bence ben cok bayılarak yaptrdım yani doktorum da Nisantasında Erhan Coskun. Bence hic düşünmeyin beğendiğiniz doktor varsa eğer.