Tekins Kızlar 39+0 ile regl gibi bel ağrısı yaşıyorum ayrıca ishalim doğum belirtileri mi acaba tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen ?🥹
Gultenaslan_27 İshal doğum belirtisi canım sancılarını takip et 3 dk düşerse bilki doguruyosun sağlıcakla al kucağına inslah 🤗🤗
Gultenaslan_27 Gultenaslan_27 bende senin belirtilerinin aynısını yaşamıştım oglusumu 39+3 de dünyaya getirdim
Tekins Yagmurfatih çok değil aslında ama regl olurkende benim zaten fazla agrımıyodu hatta hissetmiyordum bazen