Minikcivcic Suni sancıyı damardan verince devlet hastanesi gezinmeye izin veriyor mu arkadaslar kimse cevap vermedi. Pazartesi suni verecekler korkuyorum.
glz87 Minikcivcic devlet hastanesini bilmem ama ben ilk oğlumu özelde doğum ettim suni sancı verdiler kaldırmadılar ama beni çok beklettiler normal olsun diye ama olmayınca mecburen sezeryanla doğum ettim 😉
aysima-nursima Minikcivcic tabiki önce alttan fitil verdiler baya gezdim sonra suni takıldı gezdim cok sukur
Senazg Minikcivcic Bende devleti bilmiyorum ama özelde tabiki suni sancı dan sonra geziniyorsun duş alıyorsun yürüyosun bence devlette de öyeldir gezebilinir bence
Eslemim34 Minikcivcic Devleti bilmiyorum ama özel de odanın için de geziyordum sadece. Diğer yerlerde rahat etmezdim. Ve oturunca daha çok sancım alıyordum gezmek iyi geliyor
Minikcivcic aysima-nursima çok teşekkür ederim Allah razı olsun bilgi için. Peki eşiniz sanci çekerken duruyor mu gidiyo mu
glz87 Kucukpandisko bilmiyorum ki 4 cm acılmış dedi biraz gez dedi gezdim gittim tekrar sonra yatış verdi sonra suni sancı verdiler daha sonra sezeryan oldum işte🤭😂