Gulnur bende genel tercih etmedim o ana şahit olmak istedim. Çok güzel geçti sohbet muhabbetle. Ekip cok iyidi. İlk ameliyatım oldugu icin cok stres yaptım neyle karsılascagımı bilmiyodum ama hepsi çok güzel sakinlestirdi. İğne hiç acımadı sıcaklık geliyo anında uyusuyosun sonra yatırdılar korkumu yenmem icin sacma sapan sebeplerden hemsireyle muhabbet ettik çok güldük bi bakmısım oglum yanagımda beraber agladık cok güzeldi 🥰🙏