EbruOge Maalesef bu dönemde stres yapmamam mümkün değil babama kanser teşhisi koyuldu ve son evrede olduğu için tedavisi yok hergünüm ağlamakla ve stresle geçiyor. Biliyorum bebeğimi düşünmek zorundayım ama elimden geleni yapıyorum 😔 bacak ağrım vs yok şuanda ben pregnom kullanıyorum doğuma kadar bunu kullanmamı söyledi doktorum. Kanama ve şiddetli ağrım yok ağrım arada batma gibi girip çıkıyor diyebilirim