Nurkoylms 10+2 de kız demişti doktorum. Ama çarşamba günü randevum var 13+2 olucam ozaman netleşir inşallah. Eğer doğruysa çok erken öğrenmiş olacağım 🌸❤️
Normalde çok erken olduğu için doktor söylemez diye eşim kıza benziyor dimi hocam diye bir atılım yaptı😂 eğer doktorun söylemezse eşin de böyle bir şey yapabilir 💡 gördüyse de evet ya da hayır diyebilir belki şansını dene derim