4 nisanda kürtaj oldum doktor adet olduktan sonra korunma dedi 35 gün sonra adet oldum ovü ile takip ettim yumurtlamamı 27-28 mayıs yani 17 ve 18. Gün yumurtlamamdı hamileyim şuan beta ilk 221 çıktı daha beta vermeden muayene oldum vajinadan baktı doktor ve keseyim gördü 3 mm dedi sonra iki gün sonra gittim beta verdim 221 di ve betayı görünce dış gebelik veya boş gebelik olabilir dedi yumurtalıklarıma baktı bişey görmedi kese var yine aynı keseye 4 mm dedi ve ilk başta keseyi gördük diyip sonradan boş gebelik olur demesi beni çok üzdü ve etkiledi şimdi korkuyorum gitmeye henüz daha çok küçük gebeliğim çarşamba 668 cuma 1565 betayı gördüm artışımda iyi ama içim çok huzursuz benim gibi kürtaj olup kalp durmasından kaybı olup diğer gebeliği sağlıklı ilerleyen varmı ve bu korkuyu nasıl aştınız 😔