Kızlar, ikinci kız bebeğime hamileyim son 2 ay inşallah 😌 adı Neva olacak. Eşim yanına ikinci bi isim de olsun diyor ama ne koysak bilemiyorum yani Neva başta olsun istiyorum ama yanına isim uyduramıyoruz, he ikinci isim Neva olup önüne başka isim uyduruluyor ama 😂 Örnek olarak söyliyim Eylül Neva oluyor ama Neva Eylül olmuyor 🤷🏻♀️😂 Yardımınıza ihtiyacım var biraz