gulten_01
Güçlükonak üs bölgesinde eşim
Eşimin olduğu yere bu zamana kadar hiç taciz ateşi açılmamış bile 3 yıl içerisinde herhangi bir aksi durum yaşanmadı fakat eşim herşeyi bana söylemez çünkü ben diken üzerindeydim , uyuyamıyordum bir ara psikolojim çok kötüydü rüyalarımda eşimi ölü görüyordum Allah uzun ömür versin ama çok kötüydü o süreç
Onun dışında aksi bir durum yaşanmadı dağın başında çıkabildikleri kadar dağlara çıktılar göreve vs arazide yatıp kalktılar , içini ferah tutsun ablan rabbim hepsini korusun zor süreç ama sular seller gibi geçsin inşallah zamanları
Kaynımda Şırnak’ta üs bölgesinde oda aksi durum yaşamadı yani benim bildiğim kadarı bu çünkü gerçekten eşim bir şey belli etmez söylemez bana ama görüntülü konuşuyoruz vs farklı bir durumlada karşılaşmadım haklarında hayırlııs olsun inşallah