Brglckrrr 33 haftalık gebeyim doktoruö bugün suyun biraz azalmış bol su iç dedi varmı bu durumu yaşayan :(
incinur0102 Brglckrrr 30.haftamda benimde azalmaya baslamisti sınırda demisti doktorumuz.35.haftam bitmek üzere.Bu haftalardan sonra artmaz önemli olan azalmamasi.Bu sebeple her hafta kontrole gidiyorum ve bebeğimin hareketlerini takip ediyorum.
Brglckrrr @incinur0102 benide 2 hafta sonra tekrar çağırdı bol bol su iş çay iç mevyesuyu iç dedi halbuki çok fazla su içiyorum :(
incinur0102 Brglckrrr inanın o kadar sıkıntılı bir durum ki insan korkuyor,su sonuçta onların yaşam alanı.Bu yüzden doktorumuz 37 den sonrasını beklemek istemedigini söyledi