noluyosanagenemiross ben spinal epidural kombine anestezi olmuştum ilk doğumumda, normal doğumla başlamıştı ve açılmam olmadığı için 8 saatin sonunda aniden alınmıştım, ne olduğunu anlayamamıştım bile olup bitmişti her şey yarım saatin içinde. Şimdi 1 temmuzda sezaryen günüm var bende bir tık korkuyla bekliyorum 🥺 tecrübem şöyle, bir şey hissetmiyorsunuz kesinlikle acı/ağrı olarak doğum sırasında, çekiştirmeleri hissediyorsunuz bir tek.