Reglime 6 gün var ve evde bir adet erken gebelik testi var sizce test yapıp baksam mı çok merak ediyorum ama yoksa üzülürüm bilmiyorum kararsızım bu defa adet günüm geçsin öyle yapacağım diye şartlamıştım kendimi ama tutamıyorum kendimi. Rabbim hayırlısını en güzel şekilde nasip etsin 🤲🏻