Mekklc tugbakguns ayy böyle şeyler duymak bile beni heyecanlandırıyo inşallah önce keseyi sonra bebisi bende görürüm 💖
tugbakguns Mekklc beta değeri 59 daha yolun başı ben 21977 yel gittim bugün, 40 gün öncesinde de düşük yapmıştım 2 aylık bebekti. Ama yeniden hemen oldu. O yüzden sizin de bir iki haftaya kese gözükür beta değeri çok çabuk yükseliyor
Mekklc Nur_50 gelişimini mi hızlandırıyor bunlar . Peki ne yememem lazım yeşillik içinde maydonoz vs düşük arttırıyormuş ya hangi yeşillikler tüketilmemeli 🤷🏻♀️
Hilal2346 Mekklc 5 haftalık olduk henüz goguslerimin ağrıması dışında bir belirti yok cuma günü kontrolümüz var sizin kaç haftalık
Mekklc Hilal2346 benim de kasık ağrısı var sadece başka belirtti yok kese gördünüz mü peki . Benim şu an 5+1 oldu Çarşamba günü benim de kontrolüm var kese görmek için
Mekklc tugbakguns ben de bir sağlıksız gebelik ve kimyasal geçirdim maalesef o yüzden endişe ediyorum bir Çarşamba gününe kadar bir hafta geçmiş olucak ufacık da olsa göremez miyim ki bir de idrara sıkışık gelmemi istediler sanırım daha net belli oluyormuş
Nur_50 Mekklc maydanoz-hurma -çiğ köfte etli-sosis -salam -bitki çayları içme😃 hatta sakatat şu ciğer yeme leke yapıyo. Dediğim şeyler sana gelişimini olumlu etkiliyor bebek kilo aldırıyor.
Hilal2346 Mekklc doktor çok küçük birşey var dedi tam görünmüyor dedi daha tam olarak görünmedi kesemiz
tugbakguns Mekklc evet idrarı sıkışık gidince daha iyi gözüküyor ama sakin olmanı tavsiye ediyorum ben düşükten hemen sonra hamile kaldım bu sefer kendimi çok kaptırmıyorum. Sadece kendini yorma gününü bekle biliyorum çok heyecanlı ve zor
Nrbnuzeze Mekklc regl olacak şekilde göğüs ağrım olmuştu. Sütyen dahi takmak istemez derecede olmuştu ilk zmanlar mide bulantım olmadı geç farkketti? İki aylıkken daha belirgin belirtiler ortaya çıktı tabi. Bir de regl gecikmesi 🤰
Mekklc tugbakguns evet bu sever hem temkinli hem de rahat olmaya çalışıyorum tabi ne kadar olursa çok teşekkür ederim 🥰💖
Mekklc Nur_50 et yemiyorum çok nadir yiyorum başka sadece tavuk tüketmeyi seviyorum ona da zararlı diyorlar sakatat vs onlardan normalde de midemi bulandıran şeyler 😅 burda tek beni sarsan salam oldu çünkü çok seviyorum 😅 mecbur bebiş için vazgeçiyorum. 😅😅
Aslananasi Mekklc 5. Haftada keseyi gördük. 6da kalp atışını gördük dün 🥹 3 hafta sonra tekrar gideceğim bakalım ☺️ Benim bu ikinci. İnsan daha sakin gibi oluyor ama heyecan aynı heyecan. Oğlumda yaşadıklarımı unutmuşum hep 😂
Mekklc Aslananasi inşallah ben de görürüm keseyi 🥰 maşallah ben daha birinciyi beceremedim 😅 ikinci küçük bebiş ile zor olmuyor mu
Nur_50 Mekklc bende et çok sevmem olsada olur olmasada😃tavuk yerim sık sevmem kuru baklagil tüket çok faydalı Nohut-kuru fasulye-yeşil mercimek
nesibeasafbaris Mekklc 195 çıktı beta haftaya büyük ihtimalle kese görüntülenicek ☺ bende de kan pıhtılaşma sorunu var iğne kullanıcam hayırlısı ile keseyi görsek 2. Çocuğum
Mekklc nesibeasafbaris ben 59 ile öğrendim iki gün sonra doktoruma gittim öğrenince gel demişti hemen iğne verdi oksapar ardından proloton iğne ecopirin duphaston tablet vs verdi tedbir alalım düşüğe karşı ne olur ne olmaz diyerek takipli olması ve iyi bir doktor olması çok önemli basite alınacak bir şey değil pıhtılaşma hayalleri yakabiliyor maalesef 🥺
Zehraumut Mekklc 11+6 olduk hala geçmeyen kusmalar ve bulantılar arada da akıntı ilk 7. Haftamda başladı sanırım yasa 8 de hatırlamıyorum tam çok kötü ilk 5 gün yemek yieyemedim kusmaktan hemde hiç serum takıldı ondan sonra biraz düzeldim ve Şuan prilam kullanıyorum tam bir kurtarıcı ilaç
Mekklc Zehraumut ayy geçmiş olsun tez zamanda mide bulantınız geçer ben daha o evreye gelmedim sadece kasık ağrısı zorluyor beni 😊