duygum_ky1 doktorunuza danışmanızda fayda var o zaman belki kişiden kişiye değişen bir durumdur bazıları son aylarda çok ödem tutabiliyor bazıları erken başlayabiliyor. Ödemin tansiyon yükselmesiyle birlikte olması kötüye işaret diye biliyorum. Muhtemelen sizdeki de kişisel olabilir iş yerinden arkadaşım da hamileydi onda hamilelik sürecinin başından beri şişkinlik ve ödem vardı bende o dönemlerde değil son dönemlerde ödem başlamıştı içinizi ferah tutun tansiyonunuz da iyiymiş doktorunuz en doğru bilgiyi verir kontrol sonrasında