Sezginhatice Ben 7 haftalık hamileyim, kahverengi lekelenmem var 2 gündür inşallah bugün doktora gidicem. İlk randevumda 4haftalık hamileydim Doktorum ilk zamanlar olabilir demişti.Ama sonra kesildi ve bu hafta yine başladı o durum. aradığımda gelmemi istedi. Kötü Bi durum yoktur dimi? Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı
omerhalis Sezginhatice doktoruna git yine canim bende 1 haftadir var 10 + 4 gunlugum igne ilac anca duzeldi yaticakskn surekli dedi doktor is yok iliski yok dedi ic kanamam vardi .oyuzden dikkat et hemen gitmelisin canim korkma dinlen uzan
Numberone Sezginhatice canım bende 7+2 hamileyim geçen hafta lekelenmem oldu doktor bi sıkıntı olmayacağını söyledi ama bi kaç tahlil yaptı yinede garanti olması için iki gün çok az aralıklarla geldi sonra daha gelmedi allaha şükür
ikizlerimveannesi Sezginhatice ilk haftalarda birçoğumuzda oluyor canım bende de olmuştu yine de ihmal etmemek gerek fitil ve iğne kullanmıştım sonra geçti çok şükür doktorunun dediklerini yap ve bol dua et içini ferah tut😇
Yasmnnn Benimde çok hafif oldu cok acık kahverengi gibiydi allaha şükür bişey olmadı ama tabi doktoruna görün haber et bize :)
Sezginhatice Çok şükür iyiymişiz Kızlar, hepinize teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏🏻 Yerleşme kanamasıymış, iğne verdi banada. İçin rahatladı artık 🤗❤️