Es23 bende 7 haftalığım ama benim gebeliğim geç döllenme o yüzden günümü bilmiyorum tam olarak Rabbim sana da şifa versin haftaya kontrole gideceğim inşeAllah bir şey çıkmaz aklıma sürekli kötü şeyler geliyor düşünmemeye çalışıyorum bende hayırlısıysa olsun diyorum kendi kendime kontrolde belli olacak gelişiyor mu gelişmiyor mu diye