Ma-nolya05 September_ dua edin 🙏 sancılarım kendiliğinden başlasın suni sancı biraz korkutuyor beni :(
Fidanfidan Ma-nolya05 idrarda bakteri çıkmıştı, evet, fakat hangi bakteri oldugunu öğrenmek için verdiğim tahlilde zararlı bişey çıkmadı
Beyzag Ma-nolya05 normal sümüksü sekilde ama açık sarı rengi var canım. Kokusu pek yok enfeksiyon olabilir mi acaba bilmiyorum
Ma-nolya05 Beyzag kokusuz sa korkmana gerek yok hamilelikte akıntı çok oluyor dikkat etmek gerekıyor enfeksiyona çevirmemek için
Rrabia00 Ma-nolya05 açılmam yoktu nst de sancı çıkmadı kendim hissediyordum yalanci dediler ama aksam vakti sanci artiyor gibi sonra geciyor. Galiba acı eşigim cok dusuk. Ilk gebeligim danisacak kimsem de yok korkudan belki kendimi kasiyorum o arttiyor
Ma-nolya05 Rrabia00 kasma korkutma kendini araştır ögren herşeyi asla bişey bilmiyorum diye düşünme biz kadınlar çok güçlüyüz 💪 herşeyin üstesinden geliriz
itsferu Ma-nolya05 bazılarında nişan 1 haftaya kadar parça parça gelmeye devam edermiş… sizin de öyledir belki? 🤔
Rrabia00 Ma-nolya05 sağlıkla alıcaz kucağımıza. Hem tek olmadığımı anladım bu haftalarda normalmiş. Burası bana çok iyi gelmeye başladı