Kızlar selam👋sürekli soru soruyorum buraya ama daha en başındayım yardımcı olun 😂 ben her banyo sonrası cildime rossmanın üre içerikli nemlendiricisini kullanıyorum bunu hamilelikte kullanmak uygun değilse vücuduma hangi nemlendiriciyi uygulucam. Bide işe gidiyorum hergün makyaj yapıyorum bunun bebeğe bir zararı var mı? Güneş kremi de clinique in yeni çıkan su bazlı olanını kullanıyorum. Makyaj ürünlerim de kaliteli ama yine zarar olursa mecbur bırakıcaz ama en önemlisi vücüt nemlendiricisi ya . Kol bacakları nasıl hallediyorsunuz. Yaşlanma karşıtı va kullanmayın diye mi yerde okumuştum o yüzden estee lauderin setini kullanıyordum bıraktım onu. Yorumlarınızı önerilerinizi bekliyorum 💋