Tugba_A_d senaablaoluyor geçmek bilmeyen idrar yolu enfeksiyonu ve vajinal enfeksiyon olduğu için her gidişimde 3 farklı antibiyotik veriyorlar kullanmak zorunda kalıyorum tek kullanımlık toz antibiyotik, hap olarak, ve fitil kullanmak zorunda kaliyorum
Hzky2010 senaablaoluyor diş için kullanmıştım hemde 1000lik ve antibiyotik dışında çok ilaç kullandım ilk üç ay kanamalarımın yoğunluğundan dolayı
senaablaoluyor Kızımın viral alt solunum yolu enfeksiyonu bana da geçti. Öksürük krizleri yaşıyorum. Sanırım kullanmam gerekecek 😞