Yelizdurmus41 umoss benim doktorum da kuaförüm de önermiyor ombre yaptıktan sonra hamile olduğumu öğrendim vallahi ortada çingene gibi dolaşıyorum 😂 canı sağ olsun yapıcak bişey yok
EbruMD 30 haftalığım ombre yaptırdım dip olmadığı sürece çok bir sıkıntı olmuyor diye rahatlatıyorım kendimi
Snmkrby1_ Saçım kızıl renk 8 ah boyunca hiç boyatmadım orealine indi çingene gibiyim😂 doğumu bekliyorum sabırsızlıkla boyatmak için