kevserky aynen aynen canım benimde öyle çok çok az hareketleri hissediyorum ama az normal olduğunu düşünüyorum yeri daraldı ve doğuma hazırlanıyor gerginliğimiz stresimizde etkiliyordur,Bende bir ikizler burcu anası olaraktan hem aşırı duygusal alıyorum hemde enerjiğim Son zamanlar kaldı Benimde doğumu perşembe dedi doktor Ama oğluşkomun çarşamba doğmasında sorun olmazsa çarşamba olsun dedim tamam dedi doktorumuz🫣