Kubra00111 Kızlar sol kasigmda şiddetli ağrı ve batma oluyor azıcık egildigimde bile önce pembemsi sonra kahvereng akintim oldu sizce neden lutcen cvp
Poofy Kubra00111 Kubra00111 ben gebe miyim acaba diye sol kasık ağrım olduğu için şüphe etmiştim . 1 hafta sonra da testim pozitif çıkmıştı :)
Tugba_A_d Kubra00111 hamile olabilirsin bazı kişiler adet üzerine hamile kalabiliyor bir sağlık görevlisine danışmanızı tavsiye ederim
Kubra00111 Tugba_A_d keşke olsam artık çok istiyorum 13 gün falan var adetime belirti icin erken olmaz mı
Kubra00111 Poofy ama adetime daha 13 gün falan var azıcık lekelenme oldu sonra kahverengiye döndü sol kasığım fena ağrıyor
Poofy Kubra00111 belki yerleşme kanamasıdır ama ben yerleşme kanamamı hamile olduğumu öğrendiğimde görmüştüm , umarım hayırlısı ise kucağınız boş kalmaz 🙏
Tugba_A_d Kubra00111 içinize doguyorsa kesin hamilesiniz bendede adetime 2 hafta varken içime doğmaya başlamıştı ve bazı belirtileri olmaya başlamıştı adetim 3 gün gecikince test yapmıştım çıkmamıştı 2 gün sonra tekrar testte çıkmıştı ve 6 haftalık hamile oldumu ogrenmistim
Kubra00111 Tugba_A_d belirtiler nasıldı peki bilmiyorum ki kestiremiyorum kist mi acaba falan diyorum
Tugba_A_d Kubra00111 duygu değişimi sürekli herşeye duygulanirdim anında sinirlenirdim kasıklarımda ağrı ve ağırlık olurdu sürekli uykum gelirdi ve gogus uçlarında hassasiyet olmuştu