Aysensrkan Kızlar 14+5 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri ara ara karnımın alt tarafında sancı gibi batma gibi bişryler oluyor ne olduğunu da çözemiyorum korkmalı mıyım normal mi sizde durumlar nasıl
D_tknbs Aysensrkan korma canim onlar oluyor doktor bana dogurana kadar da hissedebilirsin semisti kanama yoksa sikinti yok. Ben ilk kaldigim haftadan beri hep agrisi batmali hecirdim suan 37 haftaligim hala agrili geciroyor.😀 korkma kanama yoksa problem yok bazen yorulunca da karin agrisi oluyor.
Aysensrkan D_tknbs ilk defa böyle olunca bir tedirgin oldum teşekkür ederim 🌸 sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏