Monarosa06 40 ı çıkana kadar alarmla kalktım ama oğlum hem uyanmazdı hem memeyi tutamazdı 1 saat savaş veriyordum 10 dk emzirmek için, yani hiç 2 saatte 1 emziremedim hep 3 4 saat olurdu, bu yüzden hep ağlardım. Sonra 40 günden sonra hiç alarm kurmadım ne zaman ağladı uyandı o zaman emzirdim. O da yavaş yavaş alıştı düZenli aralıklarla kalkmaya başladı ve git gide arttı uyku süresi. Her şey yavaş yavaş düZene giriyor yani şu an sizin için çok erken, şimdi dönüp baktığımda kendimi boşuna üzdüğümü düşünüyorum.