YavrumAnnem Kızlar sizden bir ricam var ben 4 aylık gebeyim ikinci gebeliğim bu ilk bebeğimi kalp hastalığından erken doğumdan dolayı kaybettim 15 gün yaşadı sadece.😢 şimdi bu bebeğim için çok tedirginim çok üzülüyorum ya yine kaybedicem diye stres cok var. Bana dua eder 1 yasin okur musunuz. Allah hiç bir anneye evlat acısı vermesin inşallah 👶🙁
Denizinannesi07 YavrumAnnem allah yardımcınız olsun canım stres yapma desekte doğup sağlıkla kucağına alana kadar geçmeyecek o duygular seni çok iyi anlıyorum rabbim sabır versin yolun uzun inşallah çabucak geçer.