Tugce-12 İyi akşamlar kızlar yerleşme kanaması yaşayan var mı arasnızda kanamadan kaç gün sonra kan testi verdiniz veya idrar testi yaptıysanız hemen çıktı mı kanama bitince mi yapılması gerekiyor
_Luna_ Tugce-12 benim tüp bebek transferden yaklaşık 1 hafta sonra hafif açık renk kırmızı kanamam oldu ( yani doğal yolla olanı düşünürsen döllenmeden 12 gün sonra filan gibi oluyor). Arada da hafif lekelenmelerim olmuştu 1-2 gün süren
bdenerigokce Tugce-12 tüp bebek ise bilmiyorum ama yerleşme kanamamı adet sandım😂😂😂 benim adetim de bugün biraz gelir yarın hiç gelmez öyle bir şey sanmıştım 3 gün bekledim baktım gelen giden yok test yaptım😂