Damla Mervedmrts bu konuda insanlar ikiye ayrılmış durumda ben yıkanmaması taraftarıyım bebeğin cildinin verniks i iyice emmesini isterim ve göbek bağı hemen düşüyor zaten ıslanıp bu sürecin uzamasını istemem enfeksiyon kapanlarda var tabi
birannis_ Mervedmrts doktorlar ne diyor bilemem ama ilk çocuğumda göbeği düşmeden yıkamadım şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine aynı şekilde göbeği düşmeden yıkamayı düşünmüyorum
Bebekliannee Mervedmrts ikiside olur sana ve bebeğe bağlı. Ben kendim hastaneden gelir gelmez yikamistim. Göbek bağı 10.gun düştü geç düştü. Ondan kaynaklı mıdır bilmiyorum. Simdikini hemen yıkamayı düşünmüyorum
Mervedmrts Damla bende kararsız kaldım ama göbeğine gelmeyecek şekildede yıkamak isterim bebekte rahat etsin diye hastaneden çıkarıp o şekilde evde göbek bağı düşene kadar beklemesi içime sinmiyor doktorlarda ikiye ayrılmış bu durumda
Aynr1380 Bebekliannee muhtemelen ondan kaynaklı bende ilk bebeğimi yıkadım yani yıkadılar daha doğrusu . Göbeği sürekli nemlendiği için kurumadı geç düştü . 2. Yi yıkamadım 4. Gün göbeği düştü . 3. Ye hamileyim kesinlikle göbeği düşmeden yıkamayı düşünmüyorum .
asyasemin Eskiler yıkanmaz göbek düşene kadar derler. Zaten tertemiz mis kokulu doğuyorlar 😀bide göbek kuruyup düşmeyince enfeksiyon olabiliyor. Ben şahsen riske atmazdım
TugSozTan İsterseniz yıkarsanız istemezsiniz yıkamazsınız. Ben yıkamayı düşünmüyorum silme yapacağım. Zaten ne kadar pis olabilir ki bebiş. Önemli olan göbek bağının iyileşmesi o yüzden orayı ıslatıp süreci uzatmak istemiyorum. Göbeği düşünce yıkarım
Havvaca Yaz bebeği yıkanmasa olmaz diye düşünüyorum ya sıcağa bunalir çocuk ama kış bebeği bekleyebilir bence göbeğin düşmesini. Zaten önemli olan o kısmı kuru tutmak dikkat edildiği sürece yıkanabilir
BurcuLice Mervedmrts enfeksiyon riskine karşı göbek bağı düşüne kadar yıkanmaz evet normal olanıda bu ama iyi muhafaza edebileceğinizi düşünüyorsanız yıkaya bilirsiniz göbek kısmının kuru kalması önemli
Sellmaseellma Mervedmrts 1 hafta yoğun bakımda kaldı doğar doğmaz alındı hemşireler 1 haftada 3 defa yıkamışlar siz karar verin yıkanmasa onlar yıkamazdı
Mervedmrts Annemde yıkanmaz göbek bağı düşene kadar dedi çoğunlukta böyle demiş onun için hangisi sağlıklıysa beklerim tabiki
mydeno13 Mervedmrts bana doktorum ve aile hekimim yıkama dedi göbek bağı düşünce yıka dedi göbek bağı ve çevresi için sprey yazdı mikrop kapmasın diye Antalya çok sıcak tı haziren da doğmuştu oğlum
Mervedmrts mydeno13 evet enfeksiyon olabiliyormuş oraya kuru tutmak gerekiyor düşene kadar bekleriz artık
Simge_celen_ozyildiz_ Mervedmrts bir yerde görmüştüm anne ve bebek bir hafta yıkanmamalı kokuları birbirine sinsin diye annenin göğüs ucu kokusu bebeğin kesesindeki koku ile aynıymış diye bilmiyorum doğruluk payı var mıdır ben ilk defa duymuştum 😊