Busra__06 Beni yarı yolda bıraktı. Umarım sizin işiniz rast gider. Bilal beyin ameliyatı da ameliyat sırasında keyifli bir doğum oldu açıkçası. Bizim Doğu görevi Mardin öncesinde oradaydık tekrar nasip oldu 2.ci ye geliyoruz. Şöyle söyliyim normal doğum başlamıştı benim enfeksiyon riskim vardı. Sezaryene mecburdum hem kendim de istiyordum. Hastane kapsının önünde aradığımda doğum başlamıştı gelemicem dedi. Doğumuma aileler yetişemedi çok ağlamıştım gurbetteyim eşimle ikimiz sadece ilk çocuk tecrübesizliği vs derken ameliyathane ekibi doktor beyde olmak üzere çok memnun kaldım gülerek çıktım doğumdan öyle söyleyeyim. :) Hatta hastane için kötü falan dediler , yenidoğan yoğun bakım falan yok dediler. Direkt dr sordum böyle bir şey olsa ben risk almam yukarı çıkın bakın demişti. Allah düşürmesin ama ben genel olarak memnundum ya :) inşallah yine memnun kalırım. Sizde sağlıcakla alın kucağınıza minnoşları 🌸