Dün bir arkadaşımın eşi de senin gibi evde direnmiş 42.haftada sabah hastanede nstde sancı çıkmamış ertesi gün sezeryan kararı almışlar. Akşam bir anda gelişmiş herşey annesi bir bakıyor bebeğin başı gözüküyor, hastaneye yetişememişler, Allahtan annesi daha önce doğum yaptırmış o anı iyi yönetmiş. Demek ki illa evde geçiricem diye çok zorlamamak lazım 🙂