zeynozey BEAUTY28 doktor 38-39 a kadar bekliycez dedi daha tarih vermedi son haftalara doğru vericem dedi. 32. Haftadayız şimdi
guzelanne01_ BEAUTY28 38+2 olacam perşembe günü Allahın izniyle Ve doğum yapacam Rabbim bana ve bütün hamilelere hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşalllah
guzelanne01_ zeynozey banada aynısını demişti doktorum yeni verdi günümü 38+2 de doğum yapmış olacam İnşallah Allahın izniyle
guzelanne01_ zeynozey beklemezler canım Benim bayrama denk geliyordu zaten Tıpta doğum yapacam doktorum arifeden gidecekti hem bayrama denk geliyor diye hemde sancı olur bir anda diye riske alamaz
Haticevrl zeynozey sancim hafif hafif vardı dayanilmicak gibi değildi benim bebeğimin gelişimi durdu kilo almadı yani ciğerleri de gelismisken alalım beklemenin mantığı yok dedi doktorum yoksa 38 de alicakti
Tugbacolak Doktora sordum bende sehır dısından gelecekler var dıye 38 bucukda alıyorum dedı ancak ben devlete gıdıyorum özele gıdenlerden 39+ da alanlarıda duydum
Tugraseda BEAUTY28 38+3 e kadar durması bile mucize bize. Çünkü kasılmalarım var progestan kullanıyorum keske dursada 39a kdar beklesem