Mjgnsazak hımm bilemedim. Bekleyip görmek lazım 🙈 ben de genelde sulu meyveler istiyordum içim yanıyordu sanki. Ama ağırlıklı olarak tatlı dan soğumuştum en bariz ayrım bu sanırım. Ben ki tatlı gurmesi insan önüme ikramlık gelen birkaç dilimi bile yiyemiyordum. İğrenmek falan değil canın bir şeyi çok ister ya onun gibi canım zerre istemiyordu😄