mucizemizibekliyoruzz Janset 80-90 galiba böyle sancılarım çıkınca doğurdum demişlerdi yani burda öyle okumuştum ama emin değilim.
Berreee Janset 20 den sonrası sancı ama doktorlar 20 küsürü sancı saymıyorlar 80 90 ı sancı sayıyorlar
Hemebehemgebe Beş dk ara ile ağrılarınız düzenli olarak gelmesi lazım. 10dklık zaman diliminde iki ağrı olması lazım eşik değeri de en az 20ile başlaması lazım ☺️
Buse_ Janset 35. Haftamda 40-50-60 olduğu için doktor yatış vermişti ama önemli olan gelme aralıklarıymış 36 da 77 gördük ama düzensiz olduğu için sorun yok ama doğum yakındır dedi doktorum 2 gün önce
Janset Teşekkürler 50 kere çıkmış sancım da ara ara oluyor ama emin olmadım kimi diyor ki o sancı gelse duramazsın falan
sudamlasi Janset o dedikleri sancı en şiddetli olan yani yavaş yavaş başlıyo sancı🙈benim ki de 60 ın az üstünde
Buse_ Janset yok canım herkesin ağrı eşiği farklı benim anneme kaç defa suni sancı felan vermişler en yüksek hissettiğim acı cimcikleme gibiydi der hep bende şimdiye kadar zorlicak bi acı çekmedim
Janset sudamlasi demi öyle ha deyince yükselir mi😁 diyorum diyorum sancım var diye Yok o sancı değildir e armut mu?
sudamlasi Janset 😂Evet onların bahsettiği sancıda gerçekten duramayız ama pat diye gelmiyo ki o düzenli olması lazım sancı var ama az şuan sende daha çok ağrı şeklindedir