Meryemeymenmeva Bugün yağmurdan sonra balkonda ayağım kaydı, ayağım ileri doğru açıldı birden. Şimdide alttan baya ağrım var. Sağ bacağımı hiç kaldıramıyorum yürüyünce de ağrım oluyor. Sizce endiselenmeli miyim yada doktor a gitmeli miyim