Sadelokum nurgulakdas27 fotoğrafta sağ alt köşedeki hareketler sancı benim anladığım kadarıyla çünkü o yüksek ritimlerden bende bir tane çıktı doktorum bu ritimde devam etse sana doğum yaptırır bu sancı dedi ve artış olup olmadığını takip etmek için 1 saat sonra tekrar nst ye girmemi istedi. Sizde sıra sıra hep yüksek gözüküyor doktorunuz yorumda bulunmadı mı fazla ritmik çünkü birde kaç haftalıksınız
Sadelokum Ben 34 haftalığım , 37 ye kadar dayansan yeter sonra doğum olsa da gayet normal inşallah biraz sabırlı olur dedi. Hakkınızda hayırlısı olsun .