Ayseguls ben de aynı durumdayım d dimer çok yüksek, oksapar kullanıyorum ben bir gün önceden bırakıcam iğneyi salı sezaryenim var son dozu pazartesi yapıcam o iğneler aslında çokta zorluk çıkarmıyor doğum esnasında merak etmeyin normal doğum da olsa sorun yaratacak kadar etkilemiyor kaan kocatepenin videosu var bununla ilgili izleyin kendi doktorum da aynı şeyleri söylüyor