37+1 de gittiğimde doktorum çatı muayenesi yapmıştı 1,5-2 cm açılma demişti yumuşama var dedi. İlk doğumumda normal olduğu için yine aynı doktora gidiyordum. İlk doğum oldugunda tam kapanmıyor onun acıklıgısa olabilir gibi bişey söyledi.
38+1 de gittim doktor odasında ebe çatı muayenesi yaptı. 3,5 -4 cm dedi oda. Ama bende sancı ağrı felan yok hala. Yarın tam 39+0 olucaz. Pazartesi randevum varr… artık doğurmak istiyorumm.. tahminen sizce ne zaman doğururum 😂😂 varmı benim gibi olann