GiGi1 Mutluemos iştahim en başından bu yana çok yok bebeğim için yiyorum resmen tiksindiğim şeylerde oldu o yüzden yemek konusunda değişik oldu su tüketiminede dikkat ediyorum 2,5 lt içiyorum mutlaka her gün ama bakalım inşallah düzelirr🙏🏽
GiGi1 [silindi] teşekkürler öneriler için deniyorum hepsini özellikle işten geldikten sonra mutlaka soğuk su ve yüksekte tutma olarak dinleniyorum🙏🏽
kubraselcuk GiGi1 benimde 25. Haftadan sonra bilekler şişmeye başladı dinlenince iniyordu şimdi 35 haftalık olduk ayaklar sürekli şiş işe terlikle gidiyorum asla tamamen inmiyor😬