Busra-10- Bebislerin hazırlıklarına başladınız mı? Doğum çantası, kıyafetlerini yıkama, odası vb.. 29+2 olduk ikiz gebelik başlasam mi kararsizim ? Emzik ve biberon tavsiyelerinizi bekliyorum almadım daha kararsizim .
Nur_50 Busra-10- philips güzel 3 tane doğum yapan ver etrafımda onu tuttu emzik bebekleri biberon philips öneririm.
Senbenimmucizem Busra-10- biran önce hazırlamanı tavsiye ederim bebişler büyüdükçe hareket zorlar bence ben 26+3 geçen hafta hepsini yıkadm bel ağrısı çok oluyor zaten o haftalar bile yordu
Lur-2006 Busra-10- ben de sizin haftalarınızda hazırladım ve o kdr zorlandım ki kolay gibi geliyor ama zor çok zor 😥 ve yanımda yardımcım da vardı ben sadece katlama ve yerleştirme yaptığım halde belim koptu. Emzik süt sağma ve biberon philips avent aldım. Prematüre doğarlarsa diye de shotie diye bir emzik var Philips’in dünyada en çok tavsiye edilen ve kullanılan emzik
Busra-10- _Daydreamer_89 allahım bagislasin insallah bizlerde o günleri görürüz insallah. Kıyafet çok fazla gidiyor mu ? Birde bebek bezi numarası ne şuan ben biraz alıp kenara koymak istiyorum da
_Daydreamer_89 Busra-10- benim çocuklar çok kusuyorlardı çok fazla kıyafet gitti acıkcası 🙈 hele mendil 50 tane var sanırım çamaşır makinasının dili olsada konuşsa🙈 kusan bebekler değilse şanslısınız şuan 7.ayları bitmek üzere 4-5 numara bez kullanıyoruz
siyahinciii Emzik Philips avent shootie aldım biberon chicco yamuk ağızlı set aldım prematüre olacaklar diye tek yumurta ikizi beyefendiler anne göğsüne en yakın o biberonmuş onun dışında hastane çantam hazır 27 haftalığız ama erken gelebilme ihtimali var diye hazırda bekliyor çanta rahim ağzı kısalığımda var her an doğuma hazır bekliyorum
twinsmom_ Busra-10- 24. Haftadayız bitirdik sayılır 28. Haftam da eşyaları yıkayıp çantamızı hazırlıcaz herhangi bir riskimiz yok şuanlık ama doktorum ikiz gebelikler de 30. Hafta da hazır olmam gerektiğini söyledi her an gelme ihtimalleri oluyormuş miniklerin 😇
AsyaCngz55 Busra-10- 21. Haftadayım battaniye 2-3 giyim manikür seti emzik aldım. Her şey favorilerde bekliyor daha başka bir şey almadım.
Paramedik16 Busra-10- bence başla canım ben 28 haftalık doğum yapmıştım allahtan herşeyim hazırdı şimdi 5.5 aylık olduk bile emzik bi oğlum emiyor diğeri emmiyor avent emiyor emziği biberon ikisinede avent aldım yavaş akım diye istemediler wee baby kullanıyorlar biberon olarak da
en_guzel_emanetlerim Busra-10- ben kızımda bibs almıştım oioi aldım falan oğlumda da aynısını aldım Hem emzik hem biberon herseyimiz hazir uzun süredir sadece bal oğluşumu bekliyoruz 36+4 🫠🥰
Birikii Bence başlamalısın hem erken doğum olabilir hem ikiz alışverişi alınacak çok fazla eşya var. Son aylar çok ağırlaşıyosun. Benim ikizler biri Philips avent kullanıyor biri Lansinoh. Avent biberon başlığını 3 4 delikli alınca akıtıyor Lansinoh da öyle bir sıkıntı yok. Lansinoh yıkaması daha kolay çıkıntı olmadığı için ve bebek büyüdükce biberonu kendi tutması daha kolay oluyor. Lansinoh dan daha çok memnunum avent e göre.