1htcgl Kızlar adetime 4 gun var hala bi belirtim yok hafif gögusumun hassaslaşması dışında. Yumurtlamamın tam 10.günü. Test yapıp yapmamak arasında gidip geliyorum ve çok korkuyorum ya bu ayda tutmadıysa diye 😄 Benim gibi duygu karmaşasi yaşayan arkadaşlar gelin dertleşelim 😍
Oyakubra 1htcgl adetin 2-3 geçmeden test yapma derim canım.. Çünkü hamilelik belirtileride aynı adet belirtileri gibi bir farkı yok belirtilerle anlayamassın o yüzden
Busracetin 1htcgl ben de cok sabirsizim ve 4 gunum var canim ama gecen ay arken baktirip pismanlik yasadim kimyasal gebelikle sonuclandi Bu ay oyle bir ihtimalle ugrasmamak icin gunumun gecmesini bekliyorum kesinlikle 👌
1htcgl Oyakubra söz verdim kendime canım ayın 30 unda yapacağım adetimde 3 gün geçmiş oluyor belirtinin olmaması canımı sıkıyor sadece bi de çok kotu grip oldum belirtide olsa ona yoramayacgim 😄
Oyakubra 1htcgl BENDE 1 GUN GEÇTİ YAPTIM SİLİK CİZGİ CIKMIŞTI VE ADET OLACAK GİBİYDİM OLUCAM SANDIM ADETİM DE COK GECMEDİĞİ İÇİN BTA KAN DEĞERİM DÜŞÜK ÇIKTI O YÜZDEN DOKTORDA YUKSELMESİ LAZIM DÜŞÜK DEDİ ARTANA KADAR O ANKİ PSKOLOJI COK KOTU O YUZDEN SEN OYLE YAPMA HAMİLEYSEN HER ADETİN GEÇTİĞİ GUN DEĞERİN YUKSELİO GARANTİ OLSUN UMUDUN KIRILMAZ EN AZINDAN HAYIRLISI OLSUN HAKKINDA
1htcgl Busracetin benimde 4 gunum var 1 hafta beklicem canim gecikirse bi 3 gun geciksin gecikmezsede bi dahaki sefere artik 😄