Sude22 benim de 2 kaybım oldu 7.haftada ve sonrasında test önerdi doktor, yaptırdık ve pıhtılaşma çıktı. doktor 3-6 ay arasında bekleyin rahim kendine gelsin demişti. biz biraz daha fazla bekledik, şimdi 14 haftalık hamileyim. hamileliğimi ilk öğrendiğim andan itibaren oksapar iğne ve corasprin kullanıyorum. bize ilk kaybımızda genetik test önermiş olsalardı belki ikinci kaybımızı yaşamazdık. oyüzden bence testte ısrarcı olun, pıhtılaşma çıkmasa bile içiniz rahatlar, çıkarsa da önleminizi alırsınız.