16+3 ile gidiyoruz, ama bi kac gundur tuzlu yemememe rağmen ayak altim sisiyo ve cok yaniyo aciyo, doktoradq gitmek istemiyorum oyle herseyde 😔 bebegimide iki üç gündür hissetmiyorum ondan once dha sık hissediyordum, moralim baya bozuluyo 😔 ne yapip bebegi hareketlendirebilirim acaba ? Ve ayak altina ne iyi gelie