Arkadaslar selam, 33 haftalığım, 2 gündür göbek deliğimde kuruyan kötü kokulu akıntı (koyu sarı) var, nadiren kısa süreli kaşıntı oluyor, dokununca hassasiyet de var. Dün duş aldım, sabunladığım lifle yüzeysel temizleyip duruladım. İyi gelmişti, bugün yine biraz daha az şiddetli devam ediyor. Doktorum dermatologa yönlendirdi. Yalnız en erken salı gününe alabildim. Böyle birşey yaşayan oldu mu? Doktor tavsiyesi ne olmuştu?