Adetimden iki hafta sonra şiddetli kasık bel sırt bacak ağrısı yaşadım yaklaşık 5 gün kadar devam etti. Düzenli adet görürüm hiç boyle ağrım olmazdı. Adet tarihime 1 hafta kala kan verdim çıkmadı. Sonrasında yine bir kasık ve bel ağrısı yaşadım her an adet olacakmisim gibiyim ama olmadım adetim 4 gün gecikti. Sizde idrar testi yapsam cikarmi ? Varmıdır bebiş 😌 kafam karışık var gibide yok gibide aydınlatın beni