Yürümekte, oturmakta ve kalkmakta zorlanmaya başladığımı fark ediyorum. Hava acayip bunaltıcı, bir elimde yelpaze bir elimde soğuk su, doğuma kadar nasıl dayanacağımı düşünüyorum. Havalar iyice ısınmasın, hatta mümkünse serinlesin diye dua ediyorum 🤕