Milenasu Kızlar merhaba,37 hafta 4 günlük hamileyim.Bacaklarımda bol sıvı tüketdiğim işin şişmeler oluşdu,malesef normal doğum yapamaya bilirim,aynı sorunu yaşayanlar varmı?