Merhaba 19+0 hamileyim şu an. Yaklaşık 1 haftadır karnımda sık sık guruldama oluyor. İştahlı değilim, günde 2 ana 1 ara öğün yapıyorum. Meyve, sebze ve protein (yumurta, et) ağırlıklı besleniyorum. 2 litre veya üstü su içiyorum. Bunların yanı sıra köpeğim var, sabah ve akşam 1er saatlik yürüyüşlere çıkıyoruz, gün içinde de aktifim. Tuvalete de rahat çıkıyorum bir sorun yok. Yukarıda anlattıklarımı olası ihtimalleri kaldırmak için yazdım. Karın guruldaması neden oluyor anlamadım çünkü her zaman acıktığımda olmuyor bazen yemeklerden kısa süre sonra bile oluyor. Sizinde oluyor mu acaba?