Yagmurgvn Benim 27-28 gibi aşırı bi bel ağrım oldu hatta fıtık sandım o derece şiddetliydi. 2 kere kitledi ayaktayken cızlıyordu. Galiba belin ağırlık merkezi değişirken oluyor öyle, 3-4 hafta kadar çektim hiçbir şey yapamıyordum. Yattım hep.yavaş yavaş geçti. Şu an 38.haftamdayım ama hep öyle olsaydım hiçbir şey yapamazdım. Çok şükür ki geçti hazırlıklarını yaptım. Allah şifa versin size de